Marturia unui EMO

Sunt slab si neajutorat, sunt trei parti femeie si o parte barbat. In colturi imi duc traiul blestemat, prin hoteluri japoneze cant la o chitara dezacordata intentionat si nimeni nu ma iubeste. Sunt nascut pentru umilinta, nimeni nu ma doreste, nimeni nu ma asculta, dar daca ar fi cu putinta pe cine ar trebui sa injur sau sa rog sa citeasca acest trist blog?

Viata, culorile. nici macar versurile fara rima nu mai au nici un rost, de ce totul trebuie sa fie atat de cenusiu si anost, de ce ajung sa nu-mi urasc existenta doar cand lamele ruginite imi mangaie incheietura? De ce, de ce, de ce? Fragile fiinte, am si eu cateva dorinte: de cineva m-ar intelege ar stii ca nu vreau sa nu mai fiu, ca nu vreau sa fiu scuzat ca m-am nascut, ca nu vreau sa mai stiu ca va exista un viitor ci doar prezentul si clipele ce au trecut. Dar cum sa fie posibil cand eu sunt un saisprezecean ce intotdeauna a fost privit ca un copil si tratat de parca secretele vietii nu le intelegeam? Viata e trista si intortocheata, viata e acea camera intunecata unde note depresive frumos te indeamna sa plangi inainte de a te sinucide, dorinta aceea de neatins, un foc ce vantul l-a stins inainte ca corpul tau sa se incalzeasca. Parintii ma bateau, se culcau pentru cateva ore ca in dimineata urmatoare sa ma bata inca odata, inca un pretext perfect sa fac sex cu acelasi sex, sa caut defect in fiecare lucru pe care Dumnezeul nepasator l-a creat doar ca sa am cu ce sa ma omor. O lingura in inima, o lama printre vene, un pahar si o pastila, o funie si un blog ca toata lumea sa stie. Trebuie sa stie lumea cat am suferit, ca m-am plictisit de zambit, de tolerat lumina si campiile cu iarba etern verde.

Si la sfarsitul zilei mi-am dat seama ca nu am puterea sa ma sinucid, daca vrea cineva sa o faca in locul meu, il rog sa nu fie timid! Nu ezita, nu se stie niciodata, sunt doar la un pas de a voi descoperi maneaua si cand asta se va intampla iti vei fi dorit ca constiinta sa nu te fi oprit!

8 Răspunsuri to “Marturia unui EMO”

  1. mercu Says:

    La vaitat? Daaaaa!!! :))

  2. Augusta Hedlinger Says:

    La beletristica! si vaitatul face parte din ea si e normal si firesc sa fie-asa!

  3. mercu Says:

    „Dracu’ stie. Eu sunt mefisto… eu sunt dracul.” (Toma Caragiu – Mefisto)

  4. Augusta Hedlinger Says:

    „Cum face vreunul vreo prostie, gata si scuza…nu e el de vina saracul, dracu’ l-a pus! ….Dac-as fi stiut…dac-as fi stiut…”

  5. Lucia Says:

    Spune NU tristeţii din viaţa ta!
    Aştept un comment pe blogul meu ca să îmi dau seama că mai eşti printre noi!
    Numai bine!🙂


Lasă un răspuns

