Apartenenta la niciun grup

A fost odata, inainte sa se ridice Alexandria, inainte ca drumurile sa indice Roma, a fost acea gena ce nu a vrut sa moara. Odata cu individul a venit si blestemul, a venit si abilitatea de a vedea ce altii nu reusesc sa contureze, dincolo de ce psihologii uneori incearca sa viseze. Sa vad minciuna intr-o privire, intr-un zambet, intr-o strangere de mana nu am vrut, daca era dupa a mea dorinta, daca era sa aleg intre acestea si inexistenta, as fi ales sa nu ma fi nascut.

Sa fie al tau sau al meu, sa fie un blestem sau un dar, acest virus de care ma tem? Tot ce stiu e ca nu stiu de ce unii spun ca suntem unicati cand eu am vazut ca toti sunt la fel cand sunt panicati, de ce sa fim considerati rari cand de fapt suntem ignoranti si slabi, nu inteligenti sau tari?
Si totusi inca nu am reusit sa-mi dau seama, pentru asta sa fiu eu de vina sau ale voastre defecte pe care le ascunde teama?
De ce purtam masti, de ce, de ce incercam sa parem altcineva, dar ce, noi nu ne putem creea personalitatea?
De ce spunem ca suntem deschisi la minte cand de fapt imbracandu-ne intr-un fel demonstram apartenenta la o comunitate?
Tricouri negre sau ochelari de soare, haine de la o anumita firma, nu sunt toate astea rodul efectului de turma?
Dar cine sunt eu sa dau sentinte? Cine mi-a dat autoritatea sa-l pedepsesc pe cel care minte? Dar ce mai conteaza, mie oricum nu-mi pasa. Dar oare peste cinci mii de ani gena va mai exista? Oare cum se va comporta, oare va fugi pe o planeta izolata sau se va lupta pana cand va vedea lumea schimbata?

Publicat în Alter ego. Etichete: , , . 1 Comment »

Un răspuns to “Apartenenta la niciun grup”

  1. tDO Says:

    Maybe after that much time we might actually gain a bit of common sense 😉


Lasă un răspuns

