Cum poti sa-ti impresionezi parintii

E simplu. Fii sigur ca nu ai gatit pana acum si apoi invita-i la tine exact inainte de ora pranzului. Ei vor veni cu drag, dar parca totusi mirati. Cand te vor intreba cum de ai ajuns sa-ti gatesti spune-le ca astazi tu vei gati, iar ei vor manca. Aseaza-i la masa, in fata tacamurilor, si cand vor dori sa te ajute da-le peste mana, astazi ei vor fi serviti. Pune-le in farfurii mancarea proaspat gatita si asteapta reactia lor, bineinteles ca un raspuns sincer e cam greu sa primesti, singura cale de a-ti da seama daca sunt sinceri ori ba, e sa gusti chiar tu. La mine e cea mai precisa verificare, nu exista pretentios mai mare decat mine. Iar dupa ce vor manca pe saturate si iti vor multumi, nu dormi si pune-le repede pe masa desertul tot home made by you. Cam atat…

Postat in Ego. 27 Comments »

27 Răspunsuri to “Cum poti sa-ti impresionezi parintii”

  1. DianaEmma Says:

    Si ce facem cand parintii au mancat si acum 10 ani mancare de la noi? :))

  2. mercu Says:

    :))
    Ăăăă… nu stiu, cand voi ajunge in stadiul ala, te anunt, oki?😀

  3. Vania Says:

    Părinţii mei s-au plictisit de macaroane cu brânză, aşa că mi-au propus să ieşim la local… Au plătit ei.

  4. Vio Says:

    Ei, aici e aici! Eşti sigur căvor mânca pesăturate?

  5. Ihriel Says:

    Nu eram la curent cu aceasta metoda de impresionat parintii, dar iti sugerez o metoda de impresionat cititorii in cpana de idei culinare: divulga meniul servit😀

  6. florploiesteanu Says:

    Pai, se cam topesc atunci si incep a se prelinge pe scaune in jos….:). Iti dai seama….odrasla lor…este intr-adevar placut pentru un parinte de copil sa devina servitorul servit!

  7. mercu Says:

    @Vania: mare smecher mai sunteti :))
    @Vio: sigur sigur😀
    @Ihriel: neah… e secretul meu :P… si oricum nu e nimic iesit din comun, felul 2 si desert… simplu si bun🙂
    @Manuela: asa ma gandeam si eu…

  8. Ihriel Says:

    Si eu care ma gandeam ca smulg o idee de mancare cu care sa ma auto-impresionez😛

  9. mercu Says:

    Iti voi spune doar la ureche.😛

  10. Ihriel Says:

    … acum pe blog😛
    dar pana sambata, te rog🙂

  11. mercu Says:

    Ce faci, negociezi cu mine? La ureche, take it or leave it.

  12. Ihriel Says:

    Incercam si eu, ca-s mai tare de urechi, dar de vazut, vad bine… Fie, la ureche sa fie🙂

  13. Ihriel Says:

    Cum ai spus? Mmaliga si ceapa sparta in pumn? (ceapa este plantata de tine?)😛

  14. Ihriel Says:

    „Mamaliga” voiam sa spun🙂

  15. mercu Says:

    Nu cuvantul acela era problema, ci tot comment-ul… deci what?😀

  16. Ihriel Says:

    Eu asta am inteles din soptitul tau la ureche (mamaliga si ceapa sparta-n pumn). De aici am dedus ca aceasta ar fi misterioasa reteta. Corecteaza-ma daca gresesc😀

  17. mercu Says:

    Eu am zis nimic:)) La ureche, adica live😛

  18. Ihriel Says:

    Atunci era telepatie. Clar😛

  19. mercu Says:

    Telepatie eronata!

  20. Ihriel Says:

    Atunci mai incerc o data: shaorma friptura (felul doi) si para fiarta in vin la desert.😛

  21. mercu Says:

    Nu mey!!!! NU, NU, NUUUU!!!!

  22. Ihriel Says:

    Ptiu! Ce conexiune deficitara! (O sa mor neluminata)

  23. Leusor Says:

    Pe mina ma impresionezi oricand cu un zuzu la biberon.

  24. Myriam Says:

    cea mai scurta cale spre indigestie dupa aia:spune-le ce giga mega magarie ai facut=))

  25. mercu Says:

    @Myriam: eu nu fac magarii, eu sunt cu-minte.😛


Lasă un răspuns

