Sunt un drogat, recunosc, ma ajuta cineva?

Poate ca multi nu stiu, dar pus la colt eu in linii am modelat, sunt doar, cum sa spun, putin ametit, de fapt drogat. Ce? Pare incredibil ca-mi inec tragediile in droguri? Orice altceva nu mai ajuta, sa ridic capul nimeni nu vrea sa-mi spuna, tot ce ramane de facut e praful alb din greselile ce soptesc din trecut caci fluturii asa de frumos zboara, nu-i asa? Venele-mi sunt penetrate, oare cat o sa ma mai doara? Da, cam atat, cam doua secunde, si totusi ce e cu acea voce dinauntru-mi, oare altcineva o aude? Dar tu cine esti? De ce plutesti cu capul in jos, de ce ranjesti? Nu mai inteleg nimic, nici fizic, nici psihic… Ma regasesc zi de zi pe aceeasi banca rupta ocolit de priviri, dar nu de jigniri, ce vina am eu ca nu stiu sa fac fata la greu? Cine sunteti voi sa ma judecati dupa numarul de gauri de ace? Plecati din fata mea si lasati-ma in pace!

Dar ajutati-ma, am nevoie de ajutor, ala de pe banca aceea e un om, nu un element din decor. Am si eu nevoie de cineva, de cuvintele sincere ale cuiva caruia nu i-ar fi greu de acceptat, sunt doar un rasfatat copil, unul adorabil, dar in primul rand sunt un drogat. Ma accepti asa sau ma vei schimba?

Publicat în Alter ego. Etichete: , . 17 Comments »

17 răspunsuri to “Sunt un drogat, recunosc, ma ajuta cineva?”

  1. ciui Says:

    genial post;) felicitari!!!

    nimic nu poate schimba modul in care gandesti…incearca sa gasesti singur raspunsul…

    eu am fost la limita, nu exista cuvinte asa de mari pt cei care m-au ajutat la greu…

  2. mercu Says:

    Multumesc. Corect, corect siiii corect!

  3. Ihriel Says:

    Oh, well… ai dreptate. Desi am impresia ca ai omis scenariul care nu presupune nici una dintre cele doua posibilitati.
    Sa nu te mire totusi predilectia pentru cea de-a doua varianta: este mai simplu sa te strofoci sa schimbi ceva ce nu intelegi, sub pretextul binelui pe care vrei sa-l faci, decat sa lasi lucrurile asa cum sunt.

  4. Ziua Bărbatului « Ioan Usca Says:

    […] Flavius, Florin, Geeo, George, George, Ion, Ionuţu, Joaca, Măce, Marcus, Marius, Mârlanul, Mercu, Mihnea, Mikael, Mircea, Mirko, My Epona, Narcis, Costache, Nicu, Octav, Otto, Pan, Paul, Paul, […]

  5. Vio Says:

    Da, suntem animale sociabile şi cine susţine că nu are nevoie de ajutor, e un mare mincinos. A cere ajutorul este la fel de omenesc cu a-l oferi. Dar ajutorul trebuie folosit de puterea din tine.

  6. george Says:

    Dupa cum spunea si Ihriel trebe sa incerci sa schimbi ceva, ca asa e mai bine si vezi ca poti sa afli si alte optiuni in afara de aia care o ai pe moment.
    Schimbarea poate sa iti dea un avantaj din punctu asta de vedere, depinde de tine cum o sa vezi lucrurile.

  7. Myriam Says:

    life is my drog:))

    Si e bine ca in lumea-n care traim ai dreptul sa fii cine vrei,fara ca mare parte din lumea din jurul tau sa se opuna acestui lucru:))

    Si mai ales…la multi nici nu le mai pasa ca esti fericit/suparat etc…lumea-i prea nepasatoare:))

  8. Ihriel Says:

    George, cred ca m-am exprimat cam ambiguu. Dincolo de povestea in sine am incercat sa gasesc un sens pe care l-am interpretat in propria maniera (ca fiecare dintre noi, de altfel). Nici pe departe nu sugeram o schimbare. Aceasta vine atunci cand suntem pregatiti si hotarati sa o facem.
    Ceea ce incercam eu sa spun este ca, sub o forma sau alta, intotdeauna se va gasi cineva care sa vrea sa schimbe ceea ce ne definest,e din perspectiva faptului ca acest lucru nu corespunde principiilor sale.

  9. Raka Says:

    Mentalitatea e cel mai greu lucru de schimbat, tocmai din cauza a tine in cea mai mare parte de liberul arbitru si atunci ceea ce tie ti se pare corect nu e intotdeauna si „corectul” social acceptat. Si mentalitatea si bi-polaritatea, cand vrei sa fi ajutat fara sa fi schimbat (desi una fara alta in cazul venelor nu se poate). Pentru ca nu poti sa stai si sa pleci in acelasi timp, deci trebuie prima data sa stii tu ce vrei.

    Pentru ca fiecare-si calca la urma urmei necazu’ cum crede si considera mai eficient si mai de cuviinta, nu? 🙂

  10. Vio Says:

    De obicei, acel cineva se numşte femeie…

  11. palincutza Says:

    Ihriel nu te-ai exprimat ambiguu, mai repede poate eu m-am exprimat neclar, ca sunt la inceput de bloging si poate inca nu imi gasesc cuvintele care trebuie, dar eu te-am inteles perfect.
    Eu nu am vrut sa impun schimbarea ci doar sa arat cateva aspecte ale ei si nu ca ar fi necesara 😉
    I’m a beginer don’t shoot me!!:)

  12. Nimeni Says:

    e ok sa ceri ajutor…atata timp cat il ceri singur in fata oglinzii…


Lasă un răspuns

