Tu si eu, meniti sa ramanem singuri

Imi spun ciudat cand eu ma fac remarcat, imi spun ca nu voi scapa viu, dar eu le spun ca nu ma stiu. Cine ma stie, poate recunoaste, sunt cel mai prost dintre dobitoace. Dar fara acea „tu” nu inteleg ce importanta mai are, nu, nu mai plang si tip ci doar tip pentru ca vad ca doar pe mine ma doare. Tacere. Nu falsifica, nu mai visa cand doar tu poti accepta ce ti s-a intamplat, asta-i realitatea, nu alta. Decadere. Deci nu mai visa, nu mai falsifica, greseala-ti este cioplita-n demnitate, acolo, in cuibul in care ti-ai faurit principiile ciudate. Deci cosmar deja ruginit nu ma mai cauta, nu m-am schimbat, sunt la fel de diferit, nu te mai uita in spate caci ma vei vedea doar pe mine si celalalte dobicoace. Tacere, decadere. Iti, imi sunt totuna, deci nu mai visa, nu mai falsifica imagini si figuri, e inevitabil, ba chiar indicat, tu si eu suntem meniti sa ramanem singuri.

Pueril am fost, minuneaza-te si tu, ce copil monstruos am nascut! Deci nu mai visa, nu mai falsifica, nu-l voi alinta ca in mintea mea incepe sa se maturizeze, e diabolic, cate medicamente mai trebuie sa iau sa-l calmeze? Ce nume ii vom pune? Gelozie sau Orgoliu, Mandrie sau Pesimismul Viu? Anii Copilariei sau Nopti Nedormite, Fata Agoniei sau Rusini Vorbite? Uitandu-ma la el imi dau seama ca suntem meniti sa traim separati, asta doar daca nu vrem sa crestem alti mutanti. Suntem meniti sa nu mai vorbim, sa plantam copaci si sa scriem randuri si randuri despre cum impreuna ne doream sa traim.

Publicat în Alter ego. Etichete: , , , . 4 Comments »

4 răspunsuri to “Tu si eu, meniti sa ramanem singuri”

  1. florploiesteanu Says:

    Cei care sunt treji, au o singura lume in comun. Cei care dorm, au fiecare lumea lor….zicere veche…de la Heraclit.

  2. achilianu Says:

    Salut,
    Vrei sa facem schimb de link? Daca esti de acord, atunci lasa-mi un comment in care sa imi spui cu ce nume vrei sa te trec in blogroll. Pe mine poti sa ma adaugi cu numele Achilianu
    sanatate…

  3. Adrian E. Says:

    Excelent! Sunt fan blog-uri, am citit foarte multe si putine mi-au ramas in minte, dar pana acum nu am mai intalnit pe cineva care sa schiteze atat de frumos. Felicitari! Primul blog ce se bazeaza pe proza in rime. Mult noroc iti doresc domnule Mercu.

  4. mercu Says:

    Multumesc domnule E. Mult noroc!


Lasă un răspuns

