Sa fiu eu singurul blogger din aceasta categorie?

Spunea cineva ca singurul blogger care scrie proza in rime. Asa sa fie oare? Sa fiu eu primul care a scris in halul asta? Sa fie al meu Alter Ego singur pe lume?

Postat in Ego. 10 Comments »

10 Răspunsuri to “Sa fiu eu singurul blogger din aceasta categorie?”

  1. Manuela Says:

    Nici eu nu am mai citit pe alt blog proza in rime…s-ar putea sa fii unicul!
    Salutare! Stii ca astazi se hotaraste daca ne mutam la Timisoara, ori ba?

  2. mercu Says:

    Salutare! Astazi? Sa ma anunti si pe mine ce decizie ati luat.

  3. Manuela Says:

    Se amana cu cateva zile decizia. Nu avem toate datele. Dar te voi tine la curent, poetule!

  4. mercu Says:

    Bine, doamna inginer😛

  5. Kenji Says:

    Super ideea de a scrie in rime … Are o nota artistica.🙂

  6. ana Says:

    de acord…gandurile tale sunt poezie! iar tu un poet al gandurilor🙂

  7. mercu Says:

    Multumesc, ma faci sa ma inrosesc ;))

  8. ana Says:

    atata timp cat o faci in poezie… :))

  9. mercu Says:

    Hm… nu cred ca asta va fi o mare problema, oricum mersi pentru apreciere.


Lasă un răspuns

