Popas in miez de impas, ai vreo idee ce e respectul?

Respectul se castiga, nu se primeste odata cu o functie, respectul se daruieste, nu se cumpara cu ipocrizie.
Munca, munca si iarasi munca, nu exista somn, nu exista pauza ci doar bagatul nucilor cu o furca. Munca, munca si iarasi munca, nu vom uita oboseala ce ne apasa pana nu scoatem carul acesta construit in casa. Apropo, am auzit ca vor incerca sa-mi otraveasca personalitatea, dar nu vor reusi, vor dori sa-mi fure aura fragila ce de atatea ori m-a ridicat deasupra, zi de zi. Si totusi de ce ar trebui sa ma schimb cand ma simt bine asa? De ce ar trebui sa ma mulez dupa o societate ce doar prost ma vrea? Si ce mama testoasele ninja e cu scenele de mandrie, „eu am fost ca tine, dar tu poti fi ca mine?”, cine stie?

Eu, eu stiu ca nu vreau sa devin ca tine, cine ar vrea sa fie un conducator de papusi indiferente ce pleaca lent capul la ideile lui lipsite de sens, ba chiar demente? Stii, usor este sa fi indragit de copii, batrani sau tineri, greu este sa ajungi sa nu te aprecieze nimeni cand tot ce spui se transforma in materie moarta. Nu, niciodata nu voi ajunge ca tine si ma simt simt bine asa, nu, nu e respectul cel care te mangaie, este doar mila, mila mea.
Respectul se castiga, nu se primeste odata cu o functie, respectul se daruieste, nu se cumpara cu ipocrizie.

Publicat în Alter ego. 1 Comment »

Un răspuns to “Popas in miez de impas, ai vreo idee ce e respectul?”

  1. Marci Says:

    Azi (10.04.2010), este ziua cea mare! Uita de toate cele si simte-te bine!Are si Eminescu niste versuri:
    „E usor a scrie versuri
    Cand nimic nu ai a spune,
    Insirand cuvinte goale
    Ce din coada au sa sune.”
    Stim amandoi prea bine ca unii spun multe,dar fara continut.Uneori cuvintele sunt otravite. E greu de luptat cu asemenea specimene…
    O sa inchei tot cu niste versuri ale Luceafarului:
    „Multe trec pe dinainte
    In auz ne suna multe,
    Cine tine toate minte
    Si ar sta sa le asculte?”
    Cred ca incerca si el sa se autosugestioneze/incurajeze in felul asta..


Lasă un răspuns

