Cand crezi ca ai ajuns sa-l cunosti pe acest prost in devenire?

Deschide larg si lasa-ma sa privesc, lasa-ti capul pe rozele de piatra in timp ce gatul-ti umezesc. E singura si neajutorata, e doar o alta prostituata. Dezbraca-te si nu spune o vorba, lasa-ma sa-ti spun care eu sunt acum, dar oare cata prostie trebuie sa mai consum ca sa ajung in randul celor normali? Sunt bolnavi, toti eu, toti mine.
Tu, muritoare de rand, nu ma cunosti, nu stii cine sunt, nu sunt dintr-o alta categorie de prosti, dar ei nu stiu ca eu traiesc doar sa mint, sa zambesc, sa ma prefac timid, sa spun te iubesc de fiecare data cand e nevoie. Si am nevoie, am nevoie sa stiu ca pot sa-mi bat joc de cei care ma loveau, sa arunc cu injurii si apoi morfina sa mi-o beau.

Zi de zi, clipa de clipa imi sprijin mana-n ace, uneori as vrea sa fiu lasat in pace si sa ofer scanduri in forma de sicriu, sa fiu lasat sa fiu asa cum doar eu stiu, un criminal, un alt hot, acel arogant ordinar ce viseaza neconditionat. Dar sunt un bun crestin, un adevarat exemplu de om integru. Imi place sa cred ca stiu sa iubesc, imi place in ochi de stele sa ma regasesc doar sub clar de luna cand imi simt trupul sub patura fierbinte de spuma.

Mai cativa pasi si voi reusi sa devin prost, sa uit tot ce a fost sau tot ce va fi cand te voi gasi usuratica si blonda, obsedata de bani si moda. Intr-o biblioteca prafuita, sunt o carte transparenta alcatuita din cateva file fragile, traind doar sa fiu controlat, manipulat si suspectat dupa fiecare fapta buna, zvonindu-se ca sunt sensibil si tacut fara macar sa cunosc conceptul de remuscare sau de vina. Nu stiu daca stii, dar uneori as prefera sa fiu impuscat decat sa fiu nevoit sa tac sau sa-mi tai limba si sa o arunc la pisici decat sa te ajut sa te ridici.
Si acum te intreb si ma astept sa raspunzi tu, cat din adevaratul mine crezi ca e Mercu? Cat de bine ii cunosti pe toti aceia din mine ?

Publicat în Alter ego. 5 Comments »

5 răspunsuri to “Cand crezi ca ai ajuns sa-l cunosti pe acest prost in devenire?”

  1. Ferma din Vale Says:

    Gata si la mine. Multa bafta si tie!

  2. tDO Says:

    Schizophrenia finally catching up with you there? 😀

  3. Manuela Says:

    avem atatea masti, ca nici noi nu stim cu adevarat cine suntem de fapt. putem afla doar daca il lasam pe ego si alter ego sa moara, ca sa devenim doar noi, cei care suntem.
    Cum zicea Nichita Stanescu in ” Testament” : Cînd ţi-e frig, dezbracă-te pentru că altfel rişti să te arzi!”

  4. yol Says:

    Nota 7,5 🙂
    Cum sti cand e nevoie sa spui „te iubesc”?

  5. mercu Says:

    Exact atunci o fata vrea sa auda. 😉 E destul de simplu, sa stii.


Lasă un răspuns

