Pisicuta mea

Ea este Albastra mea de Rusia. Click.

Update: am mai pus cateva poze.

Publicat în Ego. 9 Comments »

9 răspunsuri to “Pisicuta mea”

  1. DianaEmma Says:

    Superba pisica… ador rasa asta…
    Ce naiba… ador orice rasa de pisici. 😀

  2. mercu Says:

    Multumesc, multumesc. Extraordinare animale!

  3. tDO Says:

    Dupa cum s-ar spune: ti-a pus Christos mana in cap, si dupa aceea… ma rog, stii tu continuarea 😀

  4. Ihrielle Says:

    Photo sess pe lumina. Neaparat!

  5. fireflight Says:

    Doamne ce frumoasa e!!!

  6. mercu Says:

    Multumesc. Tocmai ce a terminat de spalat pe fata… pe mine. :))

  7. roxs Says:

    Cat de frumoasa eeeeeeee!!!:o3

  8. daniela Says:

    am si eu o „pisicuta putin mai mare” de 6 ani. cand sunt mici sunt niste scumpi, iti vine sa-i mananci…. intradevar sunt cele mai extraordinare animale…

  9. MySecret Says:

    pisica e mortala..dar ce asternuturi kinky ai tu acolo???
    umbli cu imprimeuri, pisi?!


Lasă un răspuns

