Plec pe Soare

Cascalau cum sunt, sunt in zbor la joasa inaltime in cosmosul aerisit, mi-am luat costumul impermeabil si masca cu vid, iar acum sunt pregatit sa fiu oprit, dar nimeni nu a facut-o. Sunt in drum spre ultimul rai ramas, alerg cu ochii inchisi spre Soare, mi-am bagat picioarele-n rucsac si mainile in nas pana cand am auzit „au, ma doare”. Am stilul invartitul in jurul cozii cand ghinionul ma gaseste in agenda personala, nu mai stiu cand a cazut amurgul sau cand s-au trezit zorii, dar totusi nu disper, e doar o situatie anormal de normala. Urasc zilele ca astea, cerul este intunecat si stelele stralucesc fara sa fie nevoie, oare unde este plaja, ca de aici se vede doar marea ce se intinde fara sa-mi ceara voie. Marea…

Am vazut trecutul si m-am cutremurat, la inceput a fost solul roditor, dar incet a distrus orice forma de viata, constat ca nu a lasat nici un supravietuitor aratand clar ca acest Vast nu este pentru acostat. Vartejurile formeaza haosul, valurile se sparg, as vrea sa incerc marea cu degetul, dar acesti curenti ard. Largul format nu gazduieste vreo corabie, cerul nu se imbraca cu vreun nor, la acest sfarsit de destinatie, sub pres mi-am lasat o impresie, nu cred ca voi ajunge singurul supravietuitor. O idee am reusit sa-mi storc, plec… capul, de departe ma intorc. As vrea sa-ti spun ce nu am vrut, dar sunt doar un mut, as vrea sa vad dincolo de coaja ta, dar sunt orb, as vrea sa te pot mangaia, dar sunt doar un alt om, mi-am luat doar jumatate de corp, cealalta am pierdut-o pe parcurs. De departe m-am intors inapoi, m-am intors inainte sa fie prea tarziu, iar acum suntem iarasi „doi” si iarasi departe sau distant, vreau sa ma stiu.

Publicat în Alter ego. Etichete: , , . 7 Comments »

7 răspunsuri to “Plec pe Soare”

  1. Ihrielle Says:

    Prima parte imi place foarte foarte mult… imi aduce aminte de robotii lui Asimov 🙂
    Astept sa iei decizia de a scrie un roman SF in versuri.

  2. mercu Says:

    Eu consider ca nu seamana cu nici un alt stil. E stilul Mercu si atat. Obisnuieste-te cu ideea 😛

  3. artistu Says:

    Frumos. E un vis din care parca nu ai vrea sa iesi! 😉

  4. Vio Says:

    Interesant amestecul planurilor. Nu înţeleg de ce „căscălău”.

  5. mercu Says:

    Cascalau… pentru ca asa sunt uneori. 🙂


Lasă un răspuns

