I see you

Deci… da! Da!

Publicat în Ego. 12 Comments »

12 răspunsuri to “I see you”

  1. DianaEmma Says:

    Versurile melodiei asteia au atata semnificatie… uitam de multe ori sa privim un om cu sufletul… nu doar cu ochii…

    Insa m-a enervat la culme remixul asta 😆

  2. mercu Says:

    Enervat???
    Mie mi se pare genial!!!

  3. tDO Says:

    Uhm… deci… nu, nu! 😀

  4. mercu Says:

    :))
    Lasa-ma in pace! 😛

  5. Cristi Says:

    ok gata te-am adăugat şi eu.
    toate cele bune şi succes cu blogul

  6. l'enfant Says:

    A trebuit sa caut melodia(la tine nu mai merge). Curiozitatea nu a omorat pisica de data aceasta. Superba!

  7. mercu Says:

    Sorry about that…
    Da, e superba, tu stii ce bine suna la drum lung? Supeeer!!!

  8. statusuri noi Says:

    Salut, detin site-ul statusuri.ws (3000 unici pe zi), si sunt interesat de un link exchange cu blogul acesta,daca esti deacord trece-ma cu titlul statusuri si trimite-mi codul pe emailul linkuri[@]statusuri.ws,multumesc.

  9. statusuri noi Says:

    te-am trecut,multumesc.

  10. l'enfant Says:

    Hm… nu-mi aduc aminte cu ce m-ai atras aici. Iti mai aduci aminte despre ce melodie era vorba, in postare nu a mai ramas nici titlu nici autor. 😉

  11. mercu Says:

    James Horner feat. Leona Lewis – I See You (Cosmic Gate Remix)


Lasă un răspuns

