Am supravietuit lacului fara fund

Ma dor oasele, ma chinuie migrena si imaginile defect difuzate, ce animale crude, ce brute poposesc la copacul vietii. Vreau sa moara ciorile ce ciugulesc din gunoiul menajer al ciobanului instarit, vreau sa traiesc cu visul ca nu ma voi trezi cu spatele ciuruit.
Caut un Dumnezeu sa ierte, stiu ca e gresit, dar prefer sa mor decat sa ajung victima prieteniilor false, prefer sa-mi aranjez o cravata dintr-o funie rezistenta decat sa-mi vad toate idealuri arse. Cu totii murim, dar daca e de murit prefer sa mor cu inimi de tradatori in mana, prefer o clipa de satisfactie inainte de o eternitate de chin in care cu totii pasim. Nu, nu cred ca asa trebuie sa fie, de asta imi omor mintea sa nu mai judec, nu vreau sa mai supravietuiesc din inertie, imi iau datoria fata de Dumnezeu in spate si plec spre lacul fara fund sa ma inec.

Publicat în Alter ego. Etichete: , , , , . 4 Comments »

4 răspunsuri to “Am supravietuit lacului fara fund”

  1. Simpler Says:

    Azi la ora 15:00 incepe concursul.

  2. dunia Says:

    De multa vreme nu am mai poposit pe aici. Mi se pare asa dragut si haios textul, sa nu intelegi gresit, am tot respectul si multa intelegere fata de ce descrii tu acolo, dar emfaza ma distreaza.
    Daca te deranjeaza comentariul, te rog sa-l stergi si sa ma scuzi.

    P.S. Prietenii ajuta enorm in viata, chiar si numai pentru edificarea propriului caracter.

  3. Filme subtitrate online Says:

    Bun articol, imi place acest blog. Un pic off-topic: va supun atentiei site-ul FILME1.NET – un site gratuit de filme online subtitrate in limba romana, fara reclame (!), rapid si foarte bun. Eventual, poate va intereseaza si un schimb de linkuri. Va multumesc anticipat!


Lasă un răspuns

