Nevoie de reparatii

Imi intorc mana si palma vorbeste pe intelesul tuturor, fara sa fiu prea lacom as vrea ca tot ce imi doresc altii sa li se intample numai lor. Tu spui ca sunt diferit, iar eu nu vreau sa recunosc ca sunt doar un adormit intr-o realitate devenita un vis frumos. Ce zi potrivita de stat cu peretele in spate, un perete se sprijina in mine, doar o zi obisnuita de stat ca o piatra si strigat de sub sine si totul se schimba.

Culorile palesc in intuneric, toate fac parte dintr-un viu desen, toate par a se transforma in ceva feeric, dar eu raman la fel. Am intalnit schimbari de climat, inceputuri de poteci, sfarsituri de vise bune de aruncat, dar asa ceva nu mi-a mai fost dat sa vad in veci. Calatoresc cu greu intr-o lume in patru anotimpuri si dupa doar doua acte parca nu ma simt la locul meu, parca nici oglinda nu ma mai vrea mintind si eu inteleg de ce trebuie sa ma schimb. Incerc sa inteleg ce se intampla, de ce noaptea ma tine treaz, totul se schimba, as vrea sa ma schimb si eu, dar nu azi.

Monoton, luna se plimba, vantul canta in refren, totul se schimba, dar eu raman la fel. Inteleg ce se intampla, este ca si copilaria ce inca ma vizeaza, ca in al meu desen, copii se maturizeaza, totul urmeaza a se schimba, dar eu ma zbat sa raman la fel.

Publicat în Alter ego. Etichete: , . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

