Trezirea din realitate

man-of-steel-superman-2013-hd-wallpapers-download-free-wallpapers

M-am trezit in miez de noapte, inca odata, vorbind cu mine in soapte despre ce nu voi face niciodata. M-am trezit in miez de zi, inca odata, inaltandu-ma catre razele de soare vii si admirand viata mea necoapta. Sunt atat de tanar si atat de curios si nu reusesc sa gasesc o piesa de adevar in cuvintele vantului anevoios. Imi asez capul dezorientat pe perna de idealuri culese, mare este lumea in comparatie cu gandurile mele atent alese, mare este dorinta care inca imi antreneaza firea.

Corabia raspunsurilor a plecat din port, dar eu am ramas pe mal, am ramas sa contemplez la ce a fost cand m-am lasat condus de val. Ce putere se ascunde in mine? Ce sunt eu? De ce am strivit intre palme ceva ce nu putea fi strivit si nici nu m-a durut, de ce am puterea unor o suta sa fac ceva ce nimeni nu a putut? Cum este posibil cand eu sunt doar un copil incatusat in puritate, vreau sa fiu obisnuit, vreau sa fac parte din normalitate. De as clipi as pierde legatura cu monotonia, de teama sa nu raman izolat, ma prefac ca-mi place nebunia si asa poate nu voi fii depistat. Lipsiti de incredere, acesti oameni au un mod gresit de a gandi, vor sa devina eterni din seminte de rautate si alte zeci de mii. Precum oile fara orientare pleaca capul la orice adiere, desi drumurile sunt pavate cu intentii fara iertare si asta le aducea placere. Locul meu nu este in prezent, dar nici in viitor, caci eu nu sunt pregatit. Intelegerea ma intepa si am inteles, niciodata nu voi fi cum am fost odata. Niciodata nu voi fi asa cum am fost odata, niciodata lumea nu o sa ma mai cunoasca asa cum nimeni nu a ajuns sa o faca. De la sine, din acel moment culorile s-au schimbat, nici nu a trebuit sa ma uit foarte atent pentru ca totul se uita atent la mine si ma simteam complexat. Limita este cerul si nimic nu ma poate razbi, voi pleca in lume sa aflu adevarul despre mine si ce as putea deveni. Si asa a inceput…

Lasă un răspuns

