TRON

Genial!

Postat in Ego. Etichete: , . 10 Comments »

10 Răspunsuri to “TRON”

  1. Bilanţ pozitiv | Ioan Usca Says:

    […] Manole, Marcel Răduţ Selişte, Maria Barbu, Mario Ovidiu Oprea, Marius Ola, Matilda, Melami, Mercu, Michaela, Micile mizerii, Mihaela Anghel, Mihaela di Toscana, Mihaela Man, Mihnea Chirilă, Mircea […]

  2. Colecţionara de coşmaruri – 38 | Caius Says:

    […] Marcel Răduţ Selişte, Maria Barbu, Mario Ovidiu Oprea, Marius Ola, Matilda,Melami, Mercu, Michaela, Micile mizerii, Mihaela Anghel, Mihaela di Toscana, Mihaela Man, Mihaella, Mihnea […]

  3. Mihai Says:

    Intr-adevar! De-abia astept sa-l vad.

  4. Asiguracasa Says:

    A fost destul de bun filmul dupa parerea mea si l-am vaut la cinema .Nu pot sa zic ca a fost nemaipomenit dar nici rau nu a fost .

  5. rochii de vara Says:

    bunicel filmul:) pe imdb a avut 6,8 nota:) deci ok🙂 si mi-a placut ;))

  6. Chirieac Bogdan Says:

    Foarte fain filmul, mi-a placut, desi nu sunt mare fan al filmelor SF / fantasy.

  7. detoxshop Says:

    Nu am vazut filmul, am auzit de el, sper sa fie bun. Zilele astea fac rost de el.


Lasă un răspuns

